KİLO VERME

Antrenman hedefi kilo kaybı - Aline

 

Bir kaç kilodan kurtulmak istiyorsanız…

Sıkı, sportif bir beden istiyorsanız…

 

ETKİLİ ANTRENMAN

Kombinasyon önemlidir!

Başarılı bir şekilde kilo vermek ve vücudunuzu geliştirmek için, dayanıklılık ve kuvvet antrenmanı kombinasyonunu tavsiye ediyoruz. Kardiyo veya dayanıklılık eğitimi sağlığınızı korur ve kalori yakmanıza yardımcı olur. Burada farklı yoğunlukta bir antrenman öneriyoruz, bu yüzden daha fazla enerji kullanıyorsunuz. Fakat ayrıca bir kuvvet antrenmanı da yapmalısınız. Ayrıca, kastaki nispeten küçük bir artış halihazırda bazal metabolizma hızınızı artırıyor, bu da koşu bandında harcadığınız daha fazla kalori yakmanız anlamına geliyor.

Dayanıklılık Eğitimi

Yüksek yoğunluklu egzersizler yanma etkisini artırır. Bu da metabolizmanın daha da fazla enerji tükettiği anlamına gelir. Aralıklı antrenmanlar, kardiyo rutinlerinizi yoğunlaştırmak ve çeşitlendirmek için mükemmeldir. Koşu bandı veya bisiklet olsun: Kardiyo makinesinde bir dakika yoğun bir şekilde ve sonra iki dakika düşük hızda çalışın. Hızınızı kendinize göre ayarlayabilirsiniz, ancak en az yirmi dakika boyunca antrenman yapmalısınız. Düşük yoğunluklu kardiyo egzersizleri yapıyorsanız, egzersiziniz 30-45 dakika sürecektir. Ağırlıklar ile yapılan egzersizler daha güçlü ve daha aktif bir kas sistemi sağlar. Bu son derece önemlidir, çünkü daha fazla kalori yakmaktadır. Bir ipucu: Tüm egzersizleri iki ila üç set halinde yapın ve 12-20 tekrar edin. Grupla egzersiz yapmak daha eğlenceli ve motive edicidir, spor salonunuzda herhangi bir kurs olup olmadığını sorun.

Kuvvet Antrenmanı

Ekipman eğitiminde yoğunluk, kardiyo eğitiminde olduğu kadar önemlidir. Mümkünse, tüm vücudunuzu çalıştıran  bir eğitim planı hazırlayın! Üst ve alt gövde arasında geçiş yapın. O zaman egzersizler arasında daha az mola vermeniz ve spor salonunda daha az bir süre kalmanız gerekir. Spor salonunda ki  antrenörünüz yukarıda gösterilen egzersizleri mükemmelleştirmenizde size  yardımcı olacaktır. Tabii ki, haftada ne kadar sıklıkla antrenman yaptığınız egzersiz programınıza bağlıdır. Ancak  üç kez dayanıklılık ve kuvvet eğitimi birlikte  olmalıdır. Her antrenmanda  biraz daha ağırlık kaldırmaya çalışın veya egzersizi bir kez daha tekrarlayın. Ve nasıl çalıştığınızı görebilmek için bir antrenman günlüğü tutun.

 

 

 

ANTRENMAN ÖNERİLERİ

Multipower Facebook Hesabı Multipower Twitter Hesabı Multipower Instagram Hesabı