KAS GELİŞİMİ

Eğitim hedefi kas geliştirme - Shagel Butt - Push Up

 

Üç ila beş kilogram saf kas oluşturmak istiyorsanız…

Geniş omuzlar, güçlü kollar ve belirgin göğüs kasları istiyorsanız…

 

ETKİLİ ANTRENMAN

İyi bir yöntem: Piramit Antrenmanı

Antrenman konusunda, elbette antrenman seviyenize ve kişisel hedeflerinize bağlı olarak çeşitli yaklaşımlar ve tavsiyeler bulunmaktadır.

Genel olarak, piramit antrenmanından bahsedilmektedir. Ağırlığına ve tekrar sayısına bağlı olarak, ya maksimum gücünüzü ya da kas artışınızı kişisel olarak artırabilirsiniz.

Yeni bir antrenman planı ile kas gelişiminiz sağlanır. Spor salonu antrenörünüz antrenman seanslarınızın süresini, sıklığını ve performansınızı planlamanıza yardımcı olacaktır.

Kas oluşturmak için, antrenmanı genellikle on iki kez doğru şekilde yapmanıza izin veren bir ağırlıkla başlayacaksınız. Ardından ağırlığı, görev yapabileceğiniz bir seviyeye yükselteceksiniz. Piramidin sonunda, tüm gücünüzü verip altı tekrara ulaşacaksınız. Bu antrenman formunun (kesilmiş piramit) avantajı, optimize edilen kas oluşturma dürtüsünde ve başlangıçtaki tekrarlama oranının artması nedeniyle kasların ısınmasında ki artış olacaktır.

Bireysel egzersizler arasında yeterli iyileşme süresi planlanmalıdır. Ve eğitim sıklığını abartmamalısınız. Kasların büyümesini teşvik etmek için, antrenmanlarınızı çeşitlendirmelisiniz ve her altı ila sekiz haftada bir egzersiz programınızı değiştirmelisiniz. Aksi takdirde, belirli bir alışkanlık ortaya çıkar ve kas, daha fazla gelişmek için artık gerekli darbeyi alamaz.

 

 

 

ANTRENMAN ÖNERİLERİ

Multipower Facebook Hesabı Multipower Twitter Hesabı Multipower Instagram Hesabı