DAYANIKLILIK ARTTIRMA

Dayanıklılık dayanıklılık hedefi - Imke Salander ve Shagel Butt

 

Dayanıklılığınızı arttırmak ve bir başarı hissine sahip olmak istiyorsanız…

Sağlığınız için bir şeyler yaparak hayatınızı dengelemek istiyorsanız…

Hırslıysanız  ve spor etkinliklerine katılmak istiyorsanız…

 

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN ETKİLİ ANTRENMAN

Bizi izlemeye devam edin – Antrenmanların kolaylaştığını göreceksiniz!

Herkesin spora başlamak için, fiziksel zindeliği geliştirmek, denge kurmak, hatta doktor tavsiyesi gibi başka başka nedenleri vardır. Özellikle başlangıçta bazı alışkanlıkları değiştirmek kolay değildir. Başlarda zorluk çekeceksiniz fakat antrenman sonunda her şey normal ve her zaman daha eğlenceli olacak!

Dayanıklılık sporlarına başlamadan önce sağlık kontrolü yaptırmalısınız. Sporunuz için doğru bir ekipmana sahipseniz, uzmanlar tarafından tavsiye alın. Örneğin, koşucular için iyi bir spor ayakkabısı, stresi önlemek ve yaralanmaları önlemek için önemlidir. Yeni başlayanlar yavaş çalışmaya başlamalı ve daha sonra vücudun yeni programa alışması için gereken zamanı verecek şekilde kademeli olarak antrenmanları arttırmalıdır.

Yeni başlayanlar veya stresli insanlar için, ara verme metodu uygundur, yani bir eğitim seansı  ve bir mola şeklinde. Örneğin, başlangıçta bir dakika çalışılır ve ardından bir dakika duraklanır veya yavaş ilerler. 15 tekrar için gerekli süre 30 dakikadır, 15 dakika eğitim-etkin yükleme süresidir. İlk artış, egzersiz süresini 60 dakikaya uzatmak ve ardından egzersiz duraklama aralığını daha uzun egzersiz aralığına doğru kaydırmaktır. Amaç, antrenman esnasında ara vermeden tek parça halinde bitirmektir. temel dayanıklılık aşaması geçildiğinde egzersiz çeşitliliği arttırılarak, antrenmanınızı daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.

Ayrıca tüm vücut antrenmanı

Tek taraflı bir yük nedeniyle fazla egzersiz yapmaktan kaçınmak için spor salonunda tamamlayıcı bir tam vücut egzersizi idealdir. Burada çok etkili ve verimli bir şekilde eğitilebilirsiniz. Mümkünse, tüm vücuda meydan okuyan bir antrenman programı seçin! Üst ve alt gövde arasında geçiş yapın. O zaman egzersizler arasında daha az ara vermeniz gerekecektir. Spor salonunda egzersiz yapmak sizin tercihiniz değilse, evde yaptığınız egzersizden hemen sonra güçlendirme egzersizleri yapabilirsiniz. Güçlü karın ve sırt kasları duruşunuzu düzeltir ve performansınızı destekler!

 

 

 

ANTRENMAN ÖNERİLERİ

Multipower Facebook Hesabı Multipower Twitter Hesabı Multipower Instagram Hesabı